دود پیپم را با خود می‌ برد

در این غروب بارانی
که باد
دود پیپم را با خود می‌ برد
به یاد تو
که با باد رفتی
و مرا
با یک فنجان قهوه‌ی نیمه‌تمام
تنها گذاشتی.

🇮🇷🎶📻🎙💨✅

وبلاگ


روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *