بعد از تو
من ماندهام و
صندلی لهستانی روی ایوان،
زیر سیگاری مسی،
و فنجانهای قهوهای
که لبهایت
هرگز به آنها نخورده.
و من
هنوز هر جمعه
برای خیالت
قهوه میریزم
و پیپم را چاق میکنم
که شاید
این بار
خیال تو
واقعی شود.
🇮🇷🎶📻🎙💨✅
روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید
تعداد بازدید از این مطلب : ۱