زیر سیگاری مسی

بعد از تو
من مانده‌ام و
صندلی لهستانی روی ایوان،
زیر سیگاری مسی،
و فنجان‌های قهوه‌ای
که لب‌هایت
هرگز به آنها نخورده.
و من
هنوز هر جمعه
برای خیالت
قهوه می‌ریزم
و پیپم را چاق می‌کنم
که شاید
این بار
خیال تو
واقعی شود.

🇮🇷🎶📻🎙💨✅

وبلاگ


روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *