مرد دود

هرشب حسی در من می روید که نمیدانم نامش چیست !  دود ِ تُهی، موجْ ، می زَنَد …. سردرد داغ ترین شهوت … آتش زدن پیپ ام بود ! جوانان به هوس و  مردان به دود می رسند !!!

ادامه مطلب »

۲۲ بهمن

برخیز که فجر انقلاب است امروز بیگانه صفت خانه خراب است امروز هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد از لطف خدا نقش بر آب است امروز ۲۲ بهمن مبارک باد

ادامه مطلب »

سیب همان پیپ بود

روبرو عـقـل و من و پیپ …. اقـرار دل مانده ام در جنگِ بین منطق و اصرار دل کشمکش دارد مرتب عشق با عقل سلیم پیپ همان سیب است ! این چنین و آن چنین .. سیب و شیطان داستان است… یارکم ! کس نفهمید ممنوعه داستان ما…. آری ما چون بارانی هستیم

ادامه مطلب »

دهه فجر

همه برای امام بودند و امام برای همه و امت همراه امام برای خدا. دهه فجر مبارک

ادامه مطلب »
مدیر سایت

سفیر محترم ژاپن

دیدار ماسترو رحیمی با سفیر محترم ژاپن جناب آقای میتسو گو سایتو در محل سفارت ژاپن ۲۵ شهریور آیا راهبرد نگاه به شرق جایگزین نگاه به غربی های بد عهد بدقول خواهد شد ؟

ادامه مطلب »

جنون عشق

یه روز یاد تو …در دلم بود  پیپ و توتون … باره سفرم بود  سفر عشق به این کوتاهی ها نیست … عزیز جنون عشق بباید طی بنمود !!!  

ادامه مطلب »

تحریم !

دیروز صبح پا شدیم و پاشیدیم ! تحریم دامنه مجله پیپ ! عجیب نیست !؟ اون وقت می گید چرا ما عناد داریم با غرب !

ادامه مطلب »

جمعه

جمعه ها شرح دلم یک غزل است کوتاه است… که ردیفش… همه …دلتنگ توام می آید پیپم به غروب که می رسد پر می شود از بغض … پشت پنجره ی خیال که باشی .. دود هم که باشد … با او می گریی …. با او می خندی …!

ادامه مطلب »

پیپ و شب برفی

پیپ و شب برفی نبودنت مثل تمام کردن توتون لاتاکیا ست در نیمه شبی برفی … دور از تو وقتی تمام شهر بسته‌اند … پیپ ام هم تنهاست ! دلتنگ یارم و هیچ چیزی درمان من نیست ! آن گل سفید یخ زده هم …کارم نیست !  

ادامه مطلب »