امروز بازهم پیپ کشیدم

امروز بازهم پیپ کشیدم
آرام، زیاد، با احساس…
همه ی تورا، همه ی آنچه که از تو با من باقی مانده بود را دود کردم
با همین پیپ ایرانی پاسارگادتاباکی دوست داشتنی…

 

🇮🇷🎶📻🎙💨✅

وبلاگ

روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید

2 دیدگاه دربارهٔ «امروز بازهم پیپ کشیدم»

  1. من هلیا خسروی هستم از مشهد. چند بار استوری‌ها و پست‌های آموزشی شما رو ریپلای کردم اما پاسخی نیامد. امیدوارم روزی بتونم در طهران شما رو حضوری ملاقات کنم و از اصالت کارهاتون درس بگیرم.

  2. هر بار یکی از این دلنوشته ها را می خوانم حس می کنم بخشی از خودم را داخلش پیدا کرده ام. این یعنی متن ها از دل آمده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *