این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد

این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد
نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نریز به هم …
که مجبور باشم مدیون قهوه خانه شوم
از بس که دود پیپ مهمانش می کنم
نیا لعنتی
اینگونه گذرا نیا …

2 دیدگاه دربارهٔ «این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد»

  1. سلام، من آیناز مولایی هستم از رشت. وقتی ظرافت پیپ‌های شما رو دیدم کاملاً مجذوب این هنر شدم. واقعاً مشتاقم یک بار شما رو از نزدیک ببینم و اگر امکانش باشه، اصول اولیه این کار رو از خودتون یاد بگیرم، استاد.

  2. سلام، من کتایون فرهمند هستم از تبریز. استاد رحیمی گرامی، سبک نگاه شما به دنیا و فرهنگ‌سازی‌هاتون برای من الهام‌بخش بوده. خواهش می‌کنم یک راه ارتباطی یا زمان مشخص برای ملاقات حضوری با شاگردان و علاقه‌مندان در سایت قرار بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *