بعد از تو
من ماندهام و
صندلی لهستانی روی ایوان،
زیر سیگاری مسی،
و فنجانهای قهوهای
که لبهایت
هرگز به آنها نخورده.
و من
هنوز هر جمعه
برای خیالت
قهوه میریزم
و پیپم را چاق میکنم
که شاید
این بار
خیال تو
واقعی شود.
🇮🇷🎶📻🎙💨✅
روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید
تعداد بازدید از این مطلب : ۲۰
1 دیدگاه دربارهٔ «زیر سیگاری مسی»
چندین بار دایرکت دادم ولی متأسفانه پاسخ نگرفتم. ماسترو رحیمی بزرگوار، دیدن فضای کار شما از نزدیک برای من یک رویای بزرگه؛ امیدوارم شرایط دیدار فراهم بشه.